Lördag avslutas med tjejkväll

Det har knappt gått 12h sendan A åkte och jag saknar honom redan. Det är väl för att jag vet att jag inte kommer träffa honom på en hel vecka! De hade kommit upp ordentligt och fått bra stuga. Skönt det!

Själv har jag ägnat dagen åt en tur till Skövde ihop med mamma och pappa, fick passa på att hänga med då jag hade chansen. Tur jag gjorde det för då gick dagen rätt fort. Har sedan hjälpt faster med datorn och lite sånna grejer, pratat en stund med farmor ute i solen och sedan gjort mig klar  för kvällens tjejkväll. Sandra fixar med detta och det skulle bli mat och vin. Tema för kvällen är omatchande så jag sitter här i några färgglada kläder. Imorgon kan ni få en bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0