Ledig fredag.

Idag är det en skön dag! jag har inget som hänger över mig! inget plugg, inget jag måste gör, ingenting! Jovars, städa behöver man allid göra men det kan jag ju göra sen och bara lite grann. Efter redovisningen igår känns det toppen bra och nu är det bara att ladda om på nytt inför måndagen! :D Snart kommer A hem och vi ska äta lite, ev blir det god mat och bio ikväll om det finns något bra att se.

Har varit ute på Torsö en sväng och ridit ihop med Petra och  Jessica. Länge sedan jag red och det blev en härlig (lite skumpig) tur på en fjordning. Skönt att komma ut och skönt att rida. Blev ingen jätte lång tur och inte heller så jätte snabb vilket är skönt för nu kommer jag nog kunna gå resten av helgen också utan att ha träningsvärk i benen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0