En snurrig torsdag.

Nu börjar det kännas som vår, iaf om man sitter inne och kikar på solen som skiner ute, kommer man ut är det bestämt inte lika skönt som det ser ut. Fast det har sin tjusning det med, snö och en värmande sol!

Jag är trött, slö, snurrig, ja allt. Ögonen flammar och rummet snuraar. Vet inte var det är med mig, en huvudvärk som ligger och mal fast jag käkat tabletter och kunde den bara bryta ut i ett ordentligt anfall kanske kan sedan försvann... Får ta det lugnt i helgen och hoppas den försvinner då!

Nästa vecka blir jag själv här hemma, då blir det mycket plugg eftersom det är massa grejer som ska in då. Rå om mig själv och göra massa andra saker, haha. Har hela kvällarna fulla om jag vil...

Nu ska jag ta mig an en fråga i nötkursen innan A kommer hem. Ikväll hoppas jag vi kommer iväg och dansa, kasnke blir bra av att röra lite på sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0