En bra dag, för dig med?

Läste precis ett underbart inlägg från StinaLee, har ni inte läst det, klicka in hos henne och njut av hur hon beskriver dagen!

Tillskillnad från sist:
Idag tror jag det är en bra dag. har lämnat in min byggrapport och i samma stund som jag gjorde det lättade mycket från axlarna. Efter redovisningen imorong är jag bara ledig! Ända fram till måndag då det börjar en ny utmaning nämligen min första LIA.

Tänkte på en sak då vi åkte till skolan idag. Imorong är det sista dagen vi åka på hela 5 veckor. Nu ligger det lite snö, det är grått, träden står kala, mycket vatten överallt. undrar hur det ser ut om 5 veckor då vi faktiskt är framme i maj månad. Då är det väl vår? Varmt? Kan man ha plockat fram alla sköna sadaler och ballerina skor ur garderoben? Fylls klädvalet av skönta tunikor och leggins? Åå vad jag längtar! Ska bli så skönt!

Det ska hända mycket innan den tiden också, jag ska fylla 23, det ska bli påsk, syster ska fylla år och brorsan får allt börja planera inför sin student. Alla blommor i rabatterna hemma ska börja blomma och vi får nog börja rensa i trädgården!

 Känns som det är en härlig tid som väntar och idag känner jag att det imorong är ett avtramp inför våren, iaf för min del!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Beställt! :)

2010-03-26 @ 11:34:07
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0