Torsdag.

Idag kom jag iväg och tränade, stolt över mig själv! Blev närmare en halvtimma på cykel och sedan ett 30min flex pass. Känner mig rörlig och fräch. Tills nu... Satte mig i soffan och kikar på skidskytte och ögonen är svåra att hålla öppna och jag fyser så konstigt innifrån. Har gjort det sen i början av veckan då jag hade lite feber. Men filten är skön och mitt goa fårskinn ligger om ryggen.

Vid halv 6 kommer gruppen hit och vi ska plugga. Hoppas att få en liten stund med A då han kommer hem innan de kommer.

Var inne på expert och pratade med dem om min kamera och hade jag stått på mig i början då den började krångla och inte fungerade efter reparationerna hade det nog gått bra och jag hade nog till och med fått en ny men nu har det gått så lång tid (kameran är 3 år och reparerades över 1 år sedan) dumma mig som inte tog tag i det. Men man tycker inte att det är så kul att klaga och klaga utan att det händer något. Fick ett tips iaf och det var att maila direkt till smasung och bre på. Får väl göra det och se vad jag får för svar..

Ska jag sluta ögonen nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0