Ingen vanlig dag.

För det är A´s födelsedag. Idag är jag så trött!! Tävlingen igår tog verklgien musten ur mig. Idag har vi firat A ihop med hans far, farföräldrar och mina föräldrar. Hoppas han är nöjd :)

Igår var det då våran debut tävling. Det var väldigt nervöst. Vi trodde att vi skulle in i tredje heatet men ropades med in i det andra vilket gjorde att vi inte hann tänka och hann inte bli sådär jätte nervig precis innan ingång. Dock vet jag inte vilken låt vi dansade till eller hur det såg ut. Känslan är att det var övertaggar, jag bara körde vilket kasnke inte var så bra. Fick ingen känsla i dansen. Fick dåliga poäng och gick inte vidare. Väl på läktaren då vi kikade på semin fattade vi väl varför vi åkte ut men tyckte det var lite hårt med så enormt låga poäng. Fast tydligen kunde det ha att göra med att vi inte har syns förut, domarna har inte sett oss och då är det svårt att få poäng. Tycker inte att det ska vara så men men.. Väl på läktaren försod vi varför vi hade åkt ut och vi har MASSA att träna vidare på. Spec att våga släppa loss lite. :)

Blev lite kluven dock. Att tävla var enormt kul och vi får träna och satsa på det i år men sen vette tusan. Det skiljer sig så mycket mellan socialdans och tävlingsdans, frågan är vad man hellst gör... Då vi kollade på de som gick vidare i våran klass kändes det som vi hade så enormt långt dit och det känns som vi inte har mtivation, varken jag eller A, för att lägga all den tiden. Vi har ju andra intressen också och vill hålla dansen på den roliga nivån. Ja vi får se vad som händer efter denna tävlingssäsongen.

Slapp och skönt nu ikväll.. Skönt!

Kommentarer
Postat av: mersiha

ska ducha snart, allt bra med dig åd?:)

2010-01-31 @ 17:45:47
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0