Igång med nötkursen på hemmaplan.

Nu börjar jag känna mig nyttig idag. Har tagit tag i nötkötts kursen, skrivit ut lite material, läst på uppgiften och studerat på egen hand helt enkelt. det är kul att kunna plocka fram de gamla arbeten man har gjort och faktiskt ha hjälp av dem. Även lite hjälp av Anna-Lenas gammla lektions anteckningar. Ska bli kul att läsa kursen. Det är ju faktiskt en till möjlighet till gården här hemma.

Har tränat idag också. Det var det jobbigaste jag gjort på länge! Vet inte om det bara var för att jag är ovan eller om det ligger något och gror i kroppen för verkligen ingenting fungerade. Ingen balans, ingen styrka eller kondis. Kan bara hoppas på att det blir bättre nästa gång.

Nä, nu ska jag återgå till pappren och planerandet av foderstater. Känns bra att vara igång som sagt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Låte lite roligt denna kurs du sa läsa... Men va ä dä du hålle på å utbildar dig till? Kramar

2010-01-15 @ 07:45:33
URL: http://idajohnsson86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0