Besviken.

Efter att ha spenderat en tid vid daorn ihop med kameran och Photoshop bestämde vi oss för att åka till stan en sväng. A vile visa mig en bil eftersom han imorgon ska åka till Alingsås och kika på en bil. Jag ville även gå in på bokhandeln och köpa mig en almanacka för året, sagt och gjort. Visste vilken jag ville ha, en som man kan fixa egen framsida på :) Nu har jag gjort det och då jag öppnade för att skriva lite i den var det dagar på längen iställer för på bredden som det var i den almanackan jag kikade i. (tog en längre in i högen för jag tänkte att den kasnke inte så m¨ånga har kikat i, utan att titta efter) Är besviken, jag gillar inte den som den är nu. Men, men, får leva med det ett år och jag lär ju inte göra om misstaget!

Då vi var i stan hämtade vi även ut biljetter till Göta kanal 3 som vi ska gå och se ikväll ihop med Jonatan och Richard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0