Snöyra utan bilder.

Oj, behöver jag ens kommentera bilderna nedan? Det snöar som hos många andra just nu!

Igår gav jag mig upp på taket för att skotta bort snön som låg där. Det var mcyket snö och skönt att få det gjort. Det värsta var att det hade ju inte ens börjat snöa då för nu är det mins lika mycket snö. Imorse skulle vi ta oss ner till ladugården och alla hungriga djur. Gick bra på vägen för de hade plogat den någongång under natten men på gårdsplanen fastnade vi. Ut med lastmaskin och skotta undan lite sedan dra loss A´s jobbarbuss. När vi åkte hem tog vi traktorn. (Tack och lov) Har varit nere en gång till efter detta och det var så mycket snö på vägen så det räckte över framvagnen på den stora traktor. Vi kan känns oss insnöade! Ja det har nästan kommit 50 cm och det bara fortsätter, och blåsten gör ju att det yrar igen så. Tur att vi inte ska någonstans idag.


Kommentarer
Postat av: s/

Din design är skitsnygg! =D

2010-02-20 @ 13:57:31
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Postat av: Fia

Hejsan! allt bra med dig? Jag har lite önskemål om att ändra om min blogg. Om du har lust att hjälpa mig? du får säga till om du inte vill. Jag har ännu ingen koll på hur jag vill ha det. Men skulle vilja ha någon typ vårig blogg.



Men om du inte vill så är det ok.

2010-02-21 @ 14:42:02
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0