Resultatet.

Jäyh, hemma igen. Fick färdigt driftplaneringen och lämna in den. Tyvärr var inte BG på plats så jag fick skriva en liten lapp ;) Sedan vidare till Hushållningssällskapet. Där fick jag genom lite tjat lämnat mitt cv till vd´n som var väldigt upptagen och ska sedan ringa honom någon dag. Bättre gick det på länstyrelsen där de var väldigt possitiva och jag har även sökt tjänster som viller ute på nätet till dem. Hoppas det blir något av det! Hon jag pratade med hande också gått AT vilket var kul!!

Ikväll lutar det mot dans :) Wahlströms spelar i Skövde.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har kvar mitt gamla nummer. Bara att titta förbi, ja ha så tråkit å då ha ja ändå bara varit hemma i 1 vecka mä gips....

2010-02-18 @ 21:53:35
URL: http://idajohnsson86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0