Helgen som gick.

Nu är denna helgen också slut. Tänk att det alltid ska gå så fort.. :p I fredags blev det dans till Date i Fkp. Jag är sp glad att vi åkte fast det bara var jag och Anton. Vi fick lite egentid (om man nu får kallade de det fastän det var ngra hundra till som dansade) Verkligen behövligt och det var riktigt bra dans! Dansade de flesta låtarna både med nya och gammla bekanta. Svettig som tusan då vi kom men men en svalkande dusch innan sängen gjorde gott.

På lördags morgonen var jag uppe och tog hand om djuren. Konstigt att man kännde sig pigg efter 4h sömn men så var det. Somnade dock om gott efter 45 min i ladugården. Senare på dagen kom A´s släkt på mors sida hit och vi hade lite kalas igen. God tårta och mycket skratt :) Härligt med två ungar i huset, allt blir mycket mer livat då. fast det var rätt skönt då de åkte hem också så vi kunde slappa i soffan för jag var så trött! Såg på A´s nya film och bet på naglarna.

Idag blev det restar med mamma och farmor, ja det var så myckt tårta kvar så vi var tvugna att ha hjälp med den. Sedan var vi med mamma till ladugården. pappa ligger med ryggskott så det var lite som behövde fixas, köra in halm, stöa, köra in ensilgae, mocka skrapgången osv. Mycket lastmaskin körning! Kul att kunna hjälpa till och skönt att komma ut och göra något.

Imorgon ska jag ringa massa, plugga hullbedömning (ska göra det på tisdag) mm. Kanske skriva en rad här så det inte blir massa dagar emellan.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som du haft en härlig helg! Himla tur att dina föräldrar har dig i lastmaskinen när din pappa e dålig. Måste ju va guld värt! Hoppas det går bra med hullbedömmning i dag, hojta till om jag kan hjälpa dig med kontakter. Kraaam!

2010-02-08 @ 07:55:59
URL: http://cayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0