Färdig pluggat.

Puu, idag har vi gjort klart våran presentation och det ska bli så skönt att redovisa det imorgon så vi slipper det sen! Är verkligen trött på delar av gruppen och jag blir väldigt irriterad vilket oftast går ut öer stackars A.

Annars känner jag mig upp o ner. vet inte vad det är eller vart jag ska ta vägen, får ta tag i det! Typ igår.

Var på stan en sväng med Petra efter vi hade pluggat imose, fick föresten suveränt god frukost som Hanna och Petra fixade med sig hit. Mysfaktor, möjligt några vuxenpoäng också. TIllaka till stan, hittade masa roliga saker och hade jag bara haft pengar så.. Men nästa helg åker vi till Stockholm, de lär ju inte ha mindre grejjer där :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0