Ett avstamp i pluggandet.

 Ja nu har jag skickat in foderstaterna till kursledaren i nötkursen. Hoppas det blev hyfsat. Är inte riktigt nöjd men har ingen aning om hur jag ska göra för att det ska bli bättre. Hoppas det blir godkänt, annars kanske jag kan komplitera iaf. Skrev lite förklaringar också, hehe, det kasnke men inte får men jag kände att det behövdes.

Nu vet jag inte vad jag ska göra mer idag. Får ta och gå en sväng i eftermiddag. toror A kommer hem på lunch snart. Pappa var här och skottade undan massa snö åt oss, vet inte vad som har farit i honom så dt slipper jag göra iaf - Jätte skönt för det har ju kommit över 1dm igen. Nu har vi massa, massa snö :) De flesta klagar men jag tycker det är mysigt. Det blir så mycket ljusare och hellre snö och minus än några plus och bara grått väder. Våren kommer ju inte än iaf oavsett om det är snö eller inte. Kasnke helt enkelt ska ta med mig kameran ut sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0