Borta bra men hemma bäst.

Så är det alltid för mig, är en riktig hemma tomte som längtar hem om jag så bara är borta en dag. Denna helgen har dock varit underbar och jag och A har mycket tid tillsammans utan massa tvång här hemma. Skönt!

Åkte upp i fredags, gick en bra bit till hotellet, känndes jätte lång för det blåste snålt och var riktigt kallt. På kvällen var vi och åt på något som hete Friday. Gillar man kött och vill testa på något amerikansk ska man absolut gå dit. Vi båda rullade därifrån efter en riktig smarrig köttbit och god dricka.

Under lördagen var vi på stan.. Strosade runt, kikade i butiker och på folk. Handlade lite såklart, lite vår nytt, nu är det bara +grader som behövs. Senare på kvällen efter lite mat och så bar det av till China teatern och musikalen Hairspray. Det var ju trods allt den vi var där för. Och så bra den var!! Enormt bra. Med Rolf Lassgård som "tant" Morgan Alling som sin man m.m Bra musik, bra platser, bra tempo. Jag gillade den!!!

Igår var det att besig av hemmåt igen, efter några timmar på tågen hämtade bror upp oss i Skövde och hem kom vi. trötta och jag är så jävla förkyld igen. Det kommer och går så jag vet inte vad, kan någon tala om för mig vad man ska göra för att slippa detta? Kan väl iaf få vara lite piggare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0