Efter julledigheten

Jag är igång igen med mina telefonsamtal till bönderna.. Än bara 1 fast klockan är så mycket. Tog 1½h att ta sig till Lidköping idag -Inte ok! Tåget gick inte och busses, som för övrigt kändes rätt trygg att åka med idag, skulle fram till de flesta småstationer mellen Lugnås och Källby. Det stör mig inte så mycket att tåget inte gick, jag kom ju hit iaf, det som stör mig är att jag kollade västtrafiks hemsida 20min innan tåget skulle gå utan att se någon trafikstörning... De borde ha bättre uppdaterat, if man verkligen har bråttom..... Blir väl lika spännande att åka hem sen.

Jylhelgen har flytit på även om den varit lite omtumlande. Inget mer om det. Juldagen träffade jag Em, Lilli, Jossi och Mackan hemma hos Em, käkade och pratade massa strunt och skvaller om gammla klasskompisar som vi inte vet så mycket om. Borde verkligen har någonslags träff snart!! Får nog klura lite på det. Hamnade sedan nere på stan i kylan, tog oss in på Buffalo där vi träffade mer känt folk och sedan ner till torget. Snälla syster körde oss sedan hem. Tack tack! Igår tog både jag och A ledigt och hade en slapp dag hemma. Kanske är det därför jag inte kommer igång idag, är svårt!

Kan ju komma igåg att lägga upp lite bilder sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0