Den vintertid...

Oj vilket väder! Jag är tacksam över att få sitta inne och bara titta på det. Har inte ens kört idag utan åkte tåget till Lidköping där jag gör LIA´n, tacksamt även det att slippa starta bilen, skrapa och halka omkring på vägarna nu! Sitter och ska formulera frågor som sedan ska ställas till 80st lantbrukare som använder N-sensor. Inte det lättaste, mycket att sätta sig in i men det känns som jag har landat lite efter hopplösheten som jag kände i måndags. Börjar få bättre koll på det. Kan nog bli riktigt roligt i slutänden. I morgon är det julavslutning i skolan, nästan så julkänslan börja komma smygande, skam vore väl annars!?


Denna lilla pippi är totalt nedsnöad nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0