Matkoma!

Mmmmmmat koma, jag blev så trött efter maten! Kanske beror det på den värmande soppan? Skulle göra mycket för att få gå o lägga mig, bara en liten liten stund. Men ikke, det kan man ju inte, hur skulle det se ut med en praktikant som sitter o sover framför datorn? Inte bra. Idag gick det inte heller något tåg och bussresan hit var läskigare än igår. Imorgon stannar jag hemma! Är ju trevligt att vara hemma då A är det så man får väl passa på? Har ringt 5 bönder hittils, lyckas jag med 6 till idag så vore det toppen, då är hälften klara den. Tiden går ju så fort, bara 2 veckor kvar men om jag åker hit 3gånger nästa vecka borde jag ju fått tag på alla, eller? Sedan är det ju "bara" sammanställning kvar. Måste hitta en ny LIA plats också,  dags att ta tag i det, fast inte förän nästa år.

Hepp, åter till telefonen, trevliga/otrevliga bönder och massa frågor :) (de flesta är trevliga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0