Längesedan

Oj vilka dåliga uppdateringar det blir :p Men det är så mycket i skolan just nu och tusen andra saker att hålla reda på och göra. Teknikkursen är intressant men jobbig. Inne på våran 4e fall + projektarbete. Men äntligtn lär vi oss något!!

Mycket dans har det blivit det senaste. 20 november var det "test" tävling i Götene inför nästa års tävlingomläggning. Då var det par som inte har några u-poäng och par som ville testa att tävla som fick vara med. Vi var med och tog oss ända till final bland de 17 konkurrenterna. Det var så roligt så roligt! På söndag ska vi åka på årets sista tävling i Karlstad. Hoppas det blir en bra känsla av den :) Tog en hel del bilder på Götenetävlingen och dem kan ni se här :) 

Det som också är lite jobbigt och pressande är LIA perioden som kommer om 1½v. Det börjar bli panik över att hitta en LIA plats nu men det verkar inte så lätt eftersom det är över juluppehållet och det är inte många som ville ställa upp som handledare då... Hoppas det löser sig.


Kommentarer
Postat av: Therese Eriksson

Hej Gullet!

Jag kollade med lantmännen o de skulle fundera o fråga chefen om de kunde ordna någon LIA. Så mailade jag Ulrik Lovang som var min handledare med lusernen, han kom inte på ngt just nu men ville gärna ha någon i vår el sommar för ett nytt inventeringsprojekt. Jag ska fundera vidare.....

2010-12-02 @ 21:08:12
URL: http://cayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0