Söndag

Vet ni vad? Om en vecka och en dag börjar skolan igen , hur fort gick inte sommaren? Vart tog den vägen? För fort gick den, för kort för att tjäna ihop alla de pengar jag hade hoppats på för att sedan leva som slösaktig student.. Jaja, så är det! Skolan är ju bara ett år till..

Visserligen har jag jobbat lite idag med. Har kört runt i Jans gamla gråle och samlat in halm så mamma lätt kunde plocka upp balarna då hon kom. Det gick myckte fortare än vad jag hade trott. A är iväg och hjälper till med tröskningen på deras gård. Imorgon börjar han jobba igen. Fast han har haft semester i 4v tror jag inte han har varit helt ledig mer än 6. Fast å andra sidan blir han ju tokig på att gå hemma men allt som vi skulle göra i huset, så som måla de sista dörrarna kommer ju inte bli gjort denna sommaren. Inte heller staketet, sätta upp postlådan eller göra iordning gräsmattan. Ja vi får väl se när våran tur kommer.

I veckan får jag hoppas på att pappa har lite pyssel till mig, blir ju långsamt att gå hemma själv annars.

Föresten, fick för mig att färga håret förut, får se hur resultatet blir då det torkar.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ja visst har sommaren gått fort?! När man bara jobbat har den bara runnit iväg och nu är det nog höst på riktigt faktiskt. :\ Vi ses i helgen! :)

2010-08-24 @ 23:28:38
URL: http://www.sannemaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0