Inget utan er!

Efter en toppen helg och en seg måndag som slutade bra är det dags. Ja sommarlovet är slut och kl 11 börjar återigen skolan. Fast det är ju sista året och sedan blir det ut på arbetsmarknaden.

Helgen körde igång på riktigt i lördags eftermiddag då jag åkte till ridskolan och tog massa kort på ponnyryttare som flög över fina hinder. Roligt och en mycket bra stämning där uppe. Em, Sanne, Jossi och Sandra var jättesnälla och kom sedan och hämtade mig. For och köpte taccos grejer och krftskiveutstyrsel. Inga kräfthattar fanns så det blev hattar med bilar på, gick ju lika bra det ;)
Vi drack vin, åt tills vi sprack och spelade spel, allt ihop med mysigt tjejsnack. Tycker det är spännande hur jag har kommit med i den gruppen. 4 teaterapor som sjunger som gudar, kan massa om musikaler och låtar, och så jag! (kan bara stoltsera med mina jordbrukskunskaper som kasnke inte alltid är vad de vill höra om ;) ) Men tjejsnack kan man alltid prata :)

Söndagen gick också åt till att ta kort. Då ute på terrängbanan och A var också med. Han tyckte det var lite kul fast också lite långtråkigt tillslut. Igår fick jag laddat upp alla kort på hemsidan vilket var skönt. Bara vänta på storbeställningarna nu så jag kan köpa en ny kamera sen. Den höll självklart inte batteriet hela dagen och jag upptäckte att objektivet hade gått sönder (!!?) Mycket konstigt, möjligt att man kan göra något åt det men det tog lite musten ur mig....



Underbara tjejer <3


Kommentarer
Postat av: Sanne

Du är ju mest unik, och det är spännande att höra om sådant man inte vet ett jota om!

2010-09-02 @ 20:15:08
URL: http://www.sannemaria.devote.se
Postat av: sandra

Jag vill höra massa jordbruksnack!! Du är så go =)

P.s. jag kan inga musikaler jag heller, låtsas bara puss

2010-09-02 @ 21:28:33
URL: http://findran.blogg.se/
Postat av: Emelie

Helen!! DU är underbar! jag vill också höra om jordbrukssnack, kan inte tänka mig mitt underbara tjejgäng utan dig! <3

och jag känner mig väldigt stolt över din header ;) gud vilken bra fotograf. hehe..

PUSS

2010-09-04 @ 16:13:39
URL: http://musikaltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0