En vecka i korthet

Åå alla era stackare som klickar in här utan en enda uppdatering på evigheter... Kan man ta allt i en mening? Nää...

Inte jobbat på en vecka, alltså en veckas semester och jag fattar inte vart den har tagit vägen, hallå, veckan, kom tillbaka. Ge mig lite mer ledighet och sommar! Kommande vecka vet jag inte om det blir jobb, kanske, om det är bra väder vill säga. Pappa hotar med dygnet runt körning, jag föstår honom, det finns en hel del att göra om bara vädret hade tillåtit. Igår fick vi 30mm på en timma i åskeskur som drog över, toppen kul! Inte.

I lördags tog jag och A och packade ihop oss poch åkte till Södertälje och underbara Therese. Hon tog emot oss med öppna armar och vi såg mycket av Järna i två dagar som vi var där. Vi for under måndagen vidare till Söderköping där vi bodde en natt i en lite stuga och såg lite av den staden, fortsatte sedan söder ut under tisdagen och spenderade sista natten i Västervik innan vi drog oss hem igen. En mysig semester!

Idag har vi firar A´s mormor som fyllde 80. Plockade 6L blåbär på förmiddagen och gav som present, tror hon blev glad, och lite snopen.. =)

Lördag kväll och vi sitter här hemma. Inte mycket att göra, ingen dans.. Olstorp lockar inte heller. Får helt enkelt bli lunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0