Veckorna går

Nu var det länge sedan igen. Tiden går vansinigt fort och denna vecka är snart slut också. Jag skriver på min rapport om proteinfodret, åker rfam och tillbaka till skara och gör träckprover. Hoppas att jag hinner klart till nästa vecka då det ska lämnas in alltihop. Ska bli skönt att bli klar och jag är sååå sugen på att börja läsa växtodlingen!!

Ni minns jobbet på Logården!? Jag tog det. Först skulle jag inte göra det eftersom jag låste upp mig så bara under 5v och då jag sa det till dem så fixade de så jag fick 7veckor. Jag slutar skolan, är ledig 2 veckor (som jag ska föröska jobba hemma!) Sedan jobbar jag 7 veckor på logården i Grästorp, kvar är 3veckor på sommaren. 2av dem har A semester och den sista kan man ju alltid fördriva i traktorn och plöja. Känns bra, är bara att ligga på så man får jobba så mycket som möjligt och tjäna så mycket pengar som bara går. Får bo hos mormor och morfar under veckorna, kommer bli bra. A jobbar ju ändå och jag kan ju åka hem en dag under veckan och sedan är jag ju hemma hela helgen. Ska bli kul att jobba med det jag tycker om!

Jaja, på lördag är det dags för tävling igen. Vi var och motionsdansade i söndags och det kändes mycket bättre än förra gången det var träning. Skönt att det var så. Ska bli kul att göra det igen. Det dumma är att det är dansfest i lidköping på fredag. jag har ju sagt att vi inte så åka, nu vill A det. Vi får väl se. Det funkar väl.... Eller?  Vor kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0