Påsk dagen

Idag är jag själv hemma. A stack imorse iväg till jönköping med sina polare och ska kika på bilar hela dagen. Jag valde att vara hemma :p Har filat lite på LIA rapporten nu men det är inte så motierande, får ta tag i det i veckan igen :) Skulle behöva skriva lite om mina proteinfoder också så Elin får det sen.

Imorgon blir det danstävling i Uddevalla. Börjar bli nervös! Förstår inte riktigt varför för dansa kan vi ju och jag hörde i fredags att det ska vra massa folk med som man känner och de har ju  redan sett oss dansa ett oädligt antal gånger!
Håller ni tummarna för oss? Kan ju inte gå sämre än sist! :)

Ska ner och äta lunch på gården snart, sedan blir det att plocka pinnar och vårröja i trädgården lite till. Började ju igår men Anton körde mest med jordfräsen (han tyckte det var jätte kul!) men det finns en hel del kvar att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0