Tisdag

Då var även denna dag till ända. Fort går det! Kom upp imorse för pappa ville ha lite hjälp, putsade av trädorna på Sandbäcken. Då jag skulle därifrån måste man ta sig ut genom älgstaketet så jag åkte till grinden för att öppna, då stod det ett helt busslass med pansionärer och tittade på mig. Kul!? Nja, vet inte, jag undrar vad de tänkte då de ser en tjej i traktorn som kommer. Eller funderar inte folk på det, är det bara jag som gör det? Jäjä, kom hem lagom till lunch iaf och sedan bytte jag lite delar på plogen. Kul att skruva lite igen. Det var länge sedan.

Kom hem och satte mig med Vitkåls-arbetet, alla i klassen vet vad det är iaf. Har gjort färdigt min del rätt så bra, så nu ska vi sammanställa på torsdag och redovisa på fredag, känns bra, tror jag kan det hyfsat. Funderar bara på vad vi har missat.. Alla andra kanske ha gjort jätte mycket mer och mer inväcklat då det gäller kemi/biologi. Vi har knappt med något alls om det. Tror jag, nu vet jag ju inte hur mycket de andra har gjort i gruppen riktigt.

Imorgon blite det fältdag på Logården och sedan en tur till Bjertorp. Ska bli riktigt kul! Leta fram en mössa har jag också gjort, kan bli kallt att vara ute annars!

Nu blir det dags för house, ny säsång idag och varför inte en kopp te till det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0