Ingen inspiration!

Nej, jag hittar verkligen ingen inspiration! Imorgon em ska vi hålla en presentation i 5min om valfritt änme. Att välja ett ämne bara sådär var inte lika lätt som jag trodde. Trodde det skulle ploppa upp och vara självklart efter en stund men det fungerade inte. Antagligen har jag kommit till den sitsen att jag pressar mig själv, vill så mycket att det blir pankaka totalt! Skulle behöva massa massa ideer. Funderade ett tag på dans, men va tusan, hur presenterar man dans om man inte kan dansa för publiken? Jaa, jag vet inte hur jag ska göra, kommer väl sitta med detta ikväll som jag lovade mig själv att inte göra. Om 50min ska jag byta av pappa vid plogen och då hade jag hoppats på att vara färdig.

I skolan har det inte klarnat så mycket annats. Igår var det snabb foto på var och en. Sedan en bra föreläsning. En "kick-off". Hon som talade var verkligen inspirerande och det är bara att sätta upp mål kan man säga. Och lyssna. Fick för övrigt en guldstjärna! =)

Idag var det då Presentationsteknik (Det är det vi har imorgon också då vi ska ha våran presentation!) En bra kurs, man fick en hel del att tänka på och framför allt öva på! Vi fick presentera oss själva inför 6st, gick fint. Fick förbereda i ca en kvart.. Inte så mycket tid men å andra sidan kan man sig sjlv förhoppningsvis. Glömde självklart bort en hel del som jag jade tänkt säga men va gör väl de... Igentligen skulle man kunna presentera sig själv en gång till men det är ju inte så kul! Just nu om jag på att mna kanske kan presentera gården här hemma, eller? Kankse blir skrytaktigt? Fast det var ju flera som kom från gårdar, hm, tåls att fundera på.

Redan torsdag imorgon, det har gått väldigt fort! Längtar två veckor frammåt då vi kommer igång med första kursen ordentligt. Hoppas det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0