Gott med en kopp kaffe

Idag är det slö dag, skolan börjar inte förrän kl 1. Hade dock varit skönt att läsa fram till kl 1 iställer för att sluta vid 5, men, men... tyckte jag kom upp i hyfsad tid vid 9. Försöker att plocka lite nu, annars blir det inget gjort denna dagen.

Igår for vi upp till Strömstad med Kristinas flyttlass. Hon har verkligen hittat sig en fin kägenhet en mil söder om Strömstad. Enormt mysig och jag belv helkär i hennes diskbänk. Den var ju 80cm bred.. Taket lutade lite över den så det såg verkligen inte konstigt ut och så satt det små spOttar i snedtaket över bänken. Så snyggt!! Öppet och ljust var det också, jag hade lätt kunnat bo där!

nä, nu ska jag dricka upp min kopp kaffe, tvätta en maskin, göra iodning på köket, göra iordning mig själv och äta innan det är dags att köra till Skara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0