Tisdag

Man blir inte så inspirerad att uppdatera då Blogg.se segar ihop och man knappt kommer in, men här är jag och skriva ska jag!

Viking genetics och viken var det som gällde idag. Helt ok fast dagen börjad tidigt. Lyckades nog nicka till en snabbis på Genetics dock men jag var så pigg resten av dagen :p Åkte även fram till Andreas och hälsade på då vi var i Fkp, alltid kul att träffa honom och klappa på lite kalvar. Saknar korna, trodde nog aldrig att jag skulle känna så. Sen saknar jag Andreas också, dumt att det så många mil till fkp, han är en mycket god vänn!

Hemma lite efter 5 och sedan har vi varit och tränat, känner mig mör, varm oh nöjd. Riktigt skönt var det, hoppas vi kan hålla i det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0