Spinn träning

Oj jisses, det blev ett pass som va till duga men speciellt svett blev man inte då det var rekord kallt i lokalen idag. Tjocka tröjan fick vara kvar på så gott som under hela träningen. Mycket fokus på rörelse med överkropp idag. Jag tycker det är rätt så lätt, blunda och låta musiken röra sig igenom kroppen, men jag vet att inte alla delar den åsikten. Jag vill röra mig så fort jag hör musik, både i fötter, kropp och armar.

på tal om armar, fick en annan svår övning där armen skulle pendla ut från kroppen på 1, 5 sedan tillbaka på 3 och 7. Javisst lätt då man står och trampar men efter en snurr då? Jo då flyger den lätt ut igen men inte på ärtt taktsiffra. vet inte hur noga det är men då man ska göra som de har sagt var det svårt.

Dagen sista uppgift att bita i var att spinna. Hujeda mig, jag kan inte! Snurrar, för slapp i armen och snurrar antagligen för sagta, tror jag. Hamnar då fel i utgången. Då jag har gjort det några gången trror jag att jag alltid ska hamna fel vilket gör att efter halva spinnen lägger jag av. Ajabaja! Får träna, träna, träna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0