Jag skulle ju...

Jag som skulle träna :( Nu ligger jag och jag tror jag har feber, illa! Trött och ont i hela kroppen. Vaknade inatt av att huvudet värkte, halsen kittlade och näsan rann. Hade även "klibb" i ögonom. Inte alls kul. Men nu ligger jag här i soffan och hoppas på att det försvinner illa kvickt! Vid halv 5 har vi introduktion i fallet, det måste man ju åka på i alla fall. Får ta en värmande dursch innan så ska det nog gå.

Var inne i stan och åt lunch med älsklingen, alltid lika trevligt. Är konstigt. Trivs så bra med honom, så är det bara, vill inte vara utan honom någonsin! Hepp, ska fixa lite annat nu, om jag kommer upp...

Kommentarer
Postat av: sandra

ännu en snygg blogg!!!!

2009-10-06 @ 19:14:19
URL: http://findran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0