Fullproppad!

Oj, detta har varit ännu en dag där jag knner mig proppad med information och inspiration. Har varit på Ulvhlts säteri. Ett fint ställe där vi fick inblock i deras mjölkproduktion på 500 kor. De hade gått från robott till grop mjölkning, en lite ovanlig tur, annars brukar det ju vara tvärt om. Fick även kika in i laggården på Hjordnära. Jag hade nog trott att det skulle blir mer inblick i mejeriet men där hade jag fel. Fick nog svar på några av frågorna iaf som vi har i fallet.

Imorgon blir det föreläsningar om fruktsamhet. Ska bli intressant, ska frsöka ring Bengt också och hära om han har fått fram de papper som saknades. Hoppas jag kan sätta mig på fredag och komma igång med den enskilda uppgiften.

För övrigt är det startlistor i dressyren som gäller nu. Jobbigt värre för det är verkligen en massa strul, men det ska nog lösa sig. Är skönt då söndagen är lver för då är det inga mer tävlingar! Inte så stora iaf, två klnbtävlingar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0