Fredag, soffliggande

Sitter här under en filt framför tv´n. Borde ta tag i pluggandet och börja skriva lite men det är så sårt att komma igång. Ska få en rapport av Lisa och läsa för att se om jag kan få förståelse vart informaionen ska stå. Resten av klassen är på studiebesök och går igenom Genvägen lite mer.. Jag skulle kasnke åkt men som mamma sa att man får väl tänka lite på hälsan också. Inte så kul att bli liggande länge. Ska gå och plocka iordning i kök och hall sedan sätta mig med alla papper vid köksbordet, kanske får jag något gjort då.

Igår var det genomgång av fruktsamhet. Åkte innan dagen var slut, orkade inte mer. Ikväll blir det taccogratäng. Syrran ska komma hit och käka sedan ska vi nog kika på film, låter lagom slappt!! Eller hur!? :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du mår bättre i dag vännen! Ska du med på måndagens studiebesök? Krya- på- dig -kram

2009-10-24 @ 13:09:40
URL: http://cayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0