Måndag

Hm, som ni kanske ser har jag fortfarande inte fått iordning på andra menyn, har tagit hjälp i Dbd´s forum, hoppas det hjälper ;) Ni får läsa bäst ni kan så länge.

Snart dags att åka till skolan, Hanna kör oss idag. Uddotorp är det som gäller och introduktion i mjölkkursen.
Ikväll är det dressyrmöte och jag har förberett lite nu på förmiddagen. Hoppas det inte tar för lång tid ikväll. Ska försöka hinna åka och träna också efter skolan, innan mötet. Ska bli skönt att ´komma igång med det igen. Har varit alldeles för lat under sommaren!

Dags att dra sig ut!

Kommentarer
Postat av: pysen73

Hej!

Eftersom du varit med och tävlat inne hos mig tidigare ville jag tipsa om att jag nu har en ny tävling, olivolja och honung från Sicilien:



http://pysen73.blogspot.com/2009/10/vinn-fina-produkter-fran-sicilien.html

2009-10-05 @ 21:39:39
URL: http://pysen73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0