Wahlströms - Folkets Park Fkp

Igår efter min ridtur gav vi ossa v till Falköping till A´s farmor och farfar. Där fick vi god mat och åt verkligen upp oss innan vi for vidare till Parken. Kom 10 min över 9 och jisses vad folk det var redan då. Trodde det skulle bli en jobbig kväll för golvet var så enormt strävt ibörjan men det gick över (tur tur). Mycket folk som sagt, träffade Jocke vilket är jätte kul. Dansade lite också med honom. Kan nog bli en bra dansare då kan lyckas kombinera armar, ben och huvud, hehe. Tom och Jenny från Sötåsen var också där. Saknade tyvärr Anders, hade varit roligt att dansa med han också så klart.  


Dansfolk: Å herregud, folket ja. Tror det är många yngre som börjat som en följd av dansbandskampen men även en hel del äldre som kommit ut igen, också beroende på dansbandskampen. De tror ju att de kan dansa. Så även om det inte var så mycket folk som det kan vara på wahlströms var det falxandea armar och armbådar högt och lågt. Lär er ta hand om er dam!
Golvet: Golvet var enorm strävt till en början men efter en timma var det halt och fint ;) Jag har inte ont av att det är så halt, tycker bara det är skönt. Ett plus (sista timmarna alltså)
Spelandet: Behöver inte komma med något utlägg då det gäller Wahlströms spelande, de är bäst!
Min dans: Helt godkänd. En aningen seg efter träningen på torsdagskvällen och sen hade jag ridit på dagen. Men det var så roligt så då orkar man!
Slutbetyg:  Svårt idag, men 4,5 (hade folket varit aningen bättre så)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej hej!



Nu har jag hittat hit :) japp de varr ju riktgigt trevligt där... alltid kul att träffa dig :)



ha de

2009-03-13 @ 19:02:19
URL: http://www.draminbil.nu
Postat av: Helen

hihi, kul! Hoppas du inte tar illa upp av min kommentar av dina ben, armar och huvud ;)

2009-03-13 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0