vår i luften

Åå, idag var det varmaste dagen på detta året, var enormt skönt ute!! Vi gick upp rätt sent idag, käkade lite frukost och sen gav jag mig iväg och red. Blev en lång tur idag och solen värmde så skönt! Satt bara och njöt stundtals. Marilla gick riktigt bra och gjorde super snygga fattningar idag, kul! Då jag kom hem igen satt A ute på en sten och njöt, såg rikgt skönt ut så jag satte mig också där en synd =)

Har grejat en hel del med ridskolan nu också. Idag går anmälningstiden till tävlingen ut så det är lite att pilla med. Har även gått 7km med mamma vilken också var jätte skönt.

Snart är det dags att göra sig iorning och åka till Götetne på vårfest, en väldigt bra dag att ha vårfest på om jag får äsga det själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0