tisdag, tror jag..

Är trött idag. Kunde verkligen inte sova igår, tror klockan var halv 3 då jag väl slocknade. Tror det återigen var tanken på hur jag ska välja skola som spökade. Har iaf kommit fram till att jag är behörig till Lantmästare så det lutar åt att jag söker dit. Har faktiskt suiit och grejat lite på studera, så jag inte glömmer det:p

Idag har ag haft en lektion, 50min svenska med leksbergs sexor. Börjar lära känna busarna i den klassen nu. Cyklade faktisk dit, var väldigt kallt ute. Blåste verkligen nordan! Sen har jag inte gjort mycket mer än suttit och pillat med ridskolan.

Fick ett emormt snällt mil förut från en mamma som hade kommit med en önskan som gick att fixa. Känndes väldigt bra att få ett varmt tack och uppskattning. =) Det gladde mig verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0