söndag

Oj, helgen har bara sprungit förbi, igen.. Igår var vi och åt lunch hos Kristina sedan ägnade jag över 1h på ridskolan med att förbereda. Varenda sladd var urdragen ur datorerna vilket gjorde det hela lite svårare än det brukar.. Fick till slut ordning på allt och igång alla datorer. Idag var det dags för tävling. Hade ställt om min klocka igår kväll så då den ringde kl7 trodde jag ju klockan vara just 7. men så var det inte... Då har min mobil ställt om sig automatiskt inatt vilket gjorde att den inte bara hoppat fram 1h från vintertid utan 2. Där stod jag och klockan var 10 över 6, sommartid. Var bara att gå och lägga sig en stund till. Knasigt.. Annars flöt det rätt bra på tävlingen, åkte därifrån vid 1 men får väl åka upp igen och hämta min grejjer. Måste ju ha alla resultat m.m. Blä.

Skövde i fredags föresten. Gick en sväng på stan och A hittade massa grejer. och jag kom hem med noll för en gångsskull. Vi åt på Taih Pack (hur det nu stavas) ligger iaf vid sandtorget, fyra smårätter blev det och jag var verkligen proppmätt.! Drog iväg till bion i sakta mak och kollade  på den, var inte hemma förän 12 men det var en jätte mysik kväll.


Ingen dans ikväll föresten. Kursen är slut i Götene nu. Så ikväll blir det att slappa, skönt för jag är trött. Imorgon blir det några timmar på leksberg då, började sent imorn, skönt! Ska försöka ta tag i lite matte först.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0