självhäftande häftapparat

Idag var jag åter igen utan jobb. Vikariatet har tagit sult och hela förmiddagen ägnade jag åt att skriva propositioer, maila och ringa folk inom  ridskolan och dressyren. Känns bra då man kan fixa till saker som har gått på tok, även då det inte är mitt fle och ställa up för andra som ska komma till oss och tävla. Jag tycker det är viktigt att försöka få igenom de flestas ösnkemål för nästa gång då det inte går acceeterar de det, de vet att man har försökt.

På eftermiddagen ägnade jag några timmar inne på lrf och upptäckte världens grej, självhäftande häftapparater! As coolt, bara trycka in pappret och vipps vardet klars, ett litet swichande bara.

Imorn bär det av tidigt tidigt till Uppsala. Ska bli mycket spänande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0