ONSDAG

Idag var det KSS som gällde. A laddade för att ta bort sin utbuknad till talgkörtel men det enda de gjorde på sjukan var att kolla och säga att de kallar honom till en ny tid för att ta bort den... Daa, det var ju vad de skulle göra idag, eller? Nä tydligen inte. Efter åkte vi en sväng till Hanna och Robert och kollade på lilla Benjamin. Oj sa liten! En liten liten människa. Han är född 2 mars så bara 15 dagar gammal. Jag kan inte minnas att jag träffat någon som är så liten. Han fick koftan jag stickat och jag konstarerade redan då jag såg honom att den skulle vara för stor, men han växer!

På korten: Benjamin på kort 1, taget idag kort 2 är tagit på mora sjukhus. De har en rolig sida, Dalarnas landsting, "webbisar". Där står de vilka som födds varje dag och så en liten bild och hälsning. Där hämtade jag den bilden. 

Sen ser ni koftan :) Tycker själv den blev fin fin! 

Och sist men inte minst (längre) stolta storasystern Embla! En rikgt söt unge! 








..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0