måndag

Igår åkte jag och Anita upp för att avsluta tävlingen och ta med mitt usb-mnne hemm m.m. Då vi kom upp var det massa folk i  seketariatet och rörigt till tusen. Folk frågade mig massa saker och eftersom jag inte hade varit där på 6h har jag ingen koll.! Blev irriterad på det! Orkade verkligen inte med det igår kväll. Vi löste det till slut men det tog 2h och jag var inte hemma igen förrän vid halv 9.

Idag  tog jag lite sovmorgon, tyckte mig vara förtjänt av det. har  lagt upp resultaten på hemsidan m.m på förmiddagen. Tog en skön dursh och ska alldeles strax åka iväg till Leksberg. Jobbar till 18 ikväll. Går väl an då man börjar sent. Är jag hemma hyfsad tid kasnke det blir lite träning ikväll med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0