måndag

Igår kväll somnade jag med huvudvärk och vaknade lika dant imorse. Kom på sedan att det måste varit vädret för det hade ju snöat en del inatt. Försökte förklara för Billy att det var roligt med snö men han hade nog svårt att tro på det när jag inte ens gjorde det själv. For iväg till komvux en sväng och har nu gjort klart hela boken, ska repitera sista kapitlet, ha prov på det och sen är det bara nationella kvar. (som kommer ta flera månader för jag måste gå igenom boken igen!)

Sedan hem och åt en romantiskmiddag med anton, makaroner och falukorv..

Plockade sedan ihop alla papper, startlistor m.m och for iväg till Amandra där jag fick massa hjälp att fixa ihop startlistorna och så.. Så skönt med den hjälpen. De kom också med en kalas ide om ett litet välkomsthäfte. Så det pysslade vi lite med. Kommer bli jätte bra =)

Ikväll har jag varit iväg och tränat. Var på ett pass. När jag tänker pass tänker jag högmusik, starka lampor, hår som far och svettiga pannor men inte på detta passet. Rummet var helt nedsläckt och det enda som fanns var värmeljus. var väldigt lika yoga med lugna rörelser fast det var mer inriktat på styrka. Får se hur jag kommer känna mig imorn. Tror det får bli ett cirkel pass på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0