fredag kväll

Imrose gick jag upp i tid, tro det eller ej. Var nere hos pappa på gården vid halv 8 och hjälpte honom men skit jobb rent ut sagt. han skulle mocka hos kvigorna och jag gick springa runt och bära skitiga brädor m.m. Gick helt ok iaf.var hemam vif halv 11 igen. I stället för att sätta sig och slappa då började jag städa, och städa. Jag vill lova att det var dammigt i vår lilla stuga. Efter 3h var det finare (men att det skulle ta 3h, på 45km, hur blir det då inte när vi flyttar, dåfår vi 72km).

Vid 5 for vi till Götene. Vanligtvis då vi åker till Götene är det för att dansa men inte idag. Richard och Jonatan mötte upp oss på bowlinghallen och under 1½h spelade vi bowling. Jag vann första serien!! :D (sen behöver vi inte tala om resten) Men det var jätte roligt! 180kr för 1½h tyckte inte jag var så hemst farligt heller. och vi hann tre serier på den tiden vilket var lagom. Efteråt blev den en pizza och nu sitter jag ju här så hemma är jag.

I helgen har vi inte planerat nått.. får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0