Värmen håller i sig!

Det är så varmt så jag tror jag storknar, det måste vara ännu varmare än igår, eller? Kalaset igår blev lyckat! De sista åkte vid halv 10 och hela tiden hade vi vart ute och haft det skönt på gräsmattan. Det var skönt att kunna vra ute för det märktes på små ungarna att de trivdes där. Gamlingana satt också bra i varsin stol i skuggan! Fick ett boul spel, en flaska vin och en glasburk fylld med godis, tack snälla!

Föresten, den här blomman fick jag av Marianne i fredags då jag kom. Fick den som tack-för-hjälpen under dessa veckor som jag har vickat. Blev väldigt glad :) Ska jobba heltid denna vackan som kommer + att jag har hand om kvigorna i laggårn. Hm, inte direkt vad jag känner för då det spås över 25grader varje dag i veckan. 

Köpte mig föresten en ny bikini igår då jag och A var inne i stan för att kolla på Resident Rallyt. Var inte meningen at det skulle bli så men jag fastnade helt enkelt. Fin va!?   

Ikväll ska vi vara tväremot alla andra kan jag tänka mig, hämtmat och film. Ska hyra nya Wallander - hämnden.

Vill ni se bilderna längre ner lättare
- Klicka in på min bilddagbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0