Måndag

Ibland förstår sjukan att man blir frustrerad då man ca 4dagar i veckan går med huvudvärk som liknar migrän (idag är inget undantag) Så idag då jag ringde för att få svar på proverna som togs i torsdags frågade hon om det känndes ok med de svar jag fick jag tur som det var svarade jag att jag inte alls var nöjs. Inte heller vad jag nöjd med att doktorn ena gången skyllde på lågt blodtryck och anda spänning.. Nu ska jag in för tredje gången och lyckades tjata till mig en tid hos "ordinarie" läkare..  Får se vad som händer och fötter.

Slänger för övrigt i mig en pirog nu, dags att sticka på dressyrmöte kl 18, ingen kotte vet när man kommer hem då och får något i magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0