Sommar

Ja nu har verkligen sommaren gjort sig påmind, nu vet man varför man har korta shorts och linnen i garderoben och heölt plödsligt får man plocka fram och damma av dem igen! underbart! Har ett så bra jobb också denna veckan, 4h på fritids var dag. Idag åker jag dit, åker med till simmsokolan vilket betyder att jag sitter brevid basängerna på Ekudden och kollar i 40min, sendan tillbaka till leksberg där det blir mat och sen har jag bara 1h kvar.. 1h i solen! Dock ska jag hjälpa pappa lite idag igen då jag kommer hem så solande och slapp då jag kommer från jobbet kan man inte räkna med.

Är även väldigt orolig nu! Rocky har varit borta sedan söndags kväll... Han har inte visat sig och vi har ropat och ropat. :( Tycker inte att det är roligt alls. Visst är det bra väder och han brukar ju vandra då MEN han borde ju komma hem och äta och sova en stund.. Knuten i magen är tillbaka och denna gången tror jag inte att han kommer. Vi kommer nog bara ha 1 katt framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0