onsdagen slut

Idag blev det inget solande efter maten, det var helt ekelt för varmt och mitt huvud var som en bomb nära att explodera så jag tog med barnen in.. Var faktiskt riktigt skönt! Kom hem, hjälpte pappa, tog typ 10min, hehe. Sen åkte jag med syrran in till staden för att betsälla ett nytt armband till henne. Det hon fick utan oss i student-present var påtok för långt!

Måste även säga att vi har ett bra kök. Ett kök som man känner för att plocka iordning i och hålla rent. Allt för att det är mycket trevligare då. har även bakat kakor. Havrekakor med choklad. Tror de kommer bli väldigt goda då de får stelna lite till. Även sånna saker är väldigt roligt nu då man har ett ordentligk kök. Och jag älskar våran ugn, inbyggnadsung som man inte ens behöver kröka på ryggen för att kika på maten. Bra helt enkelt.

Dags att sova.

ps. Nej, ingen katt än :( A är ute och ropar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0