Måndag

En vecka går så fort! Var bara ledig förra veckan ju, tapetserade och gjorde iordning och nu är det en ny. Ska börja jobba idag. Vid halv 12 och sen stänga. (hoppas det inte är några sena barn alls!!) Har schemat klart två veckor frammåt och sen är det två till.. Sammanlagt fyra veckor på fritids. Jag jobba flera veckor undera april och maj så detta kommer gå i räcer fart. Det som är lite jobbit är att då veckorna är slut har jag beskeden om iaf jag kommer in på skolorna och jag måste ta mig en funderare och bestämma mig.


Var ju en sväng till Anderas igår vilket var riktigt roligt! Det var vekligen en jätte fin laggård med mycket ljus och luft. En väldig skillnad från en uppbunden. Samtidigt var det lugnt, jäte lugnt. Korna traskade runt i sina gångar och bås och pratade mycket med oss. Fyra av de kvigor de köpte har kalvat in och mjölkade bra. Efter turen hos honom åkte vi förbi Johans nybygge också men där var vi aldrig framme. Sen blev det en pizza i Skövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0