letar ny mobiltelefon

Då jag slutade jobba igen ida, efter bara ett 3h pass lurade A iväg mig till Norlanders för att kolla på en ny mobiltelefon. Min samsung börjar ge vika i skärmen, den blir rätt som det är randig. Än händer det bara då och då och har aldrig skett i skarpt läge men man vet ju aldig. Hittade en sony ericsson som jag blev lite förtjust i. Men den var dyr. Känner mig snål, som en riktig snål apa men just nu är det rätt så mycket annat som måste betalas (jag har väl talat om att soffan har kommit!?) Hade ju tänkt skaffa mig en ny dator då jag börja läsa också, men vi får se var jag hamnar och så. Den jag har kanske får hänga med ett tag till, fast den har också gett sig i skärmen kom jag på nu. Typist.

har för övrigt gjort klart startlistorna till tävlingarna i helgen. Skulle ju se till att Kusin Frida fick sen tid men det sprack totalt då hon skulle rida LB:1 först i laget. Japp, där rök hennes sovmorgon. Sorry! Tror att jag ick ihop det bra annars. Lär ju märka det på inkorgen på mailen imorn annars. (ok, hade redan fått ett nu som jag vidarbefodrade till Anita för jag kan inte svara på det!)

Borde sova nu, jobbar hel dag imorgon! 8 - 16,30, Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0