Katten är hemma

Jag kan knappt tro att det är sant, men då vi somnart ifrån våra fönster helt vidöppna igår så började det jama och skrika utanför. Jag fick på något sätt in det i min dröm men A vaknade tillslut och bokstavligttalat for upp ur sängen. "är det där vår katt" och "det där är inte Billy" hann han få ur sig innan han öppnade dörren. Jag fattade inget, mummlade lite och vände på mig. Då kommer han tillbaka och ber mig tänkda lampan och i famnen har han Rocky!!! En kelig, blöt och hungrig Rocky. Det ser inte ut att ha gått någon nöd på honom mer än att han är så enormt kelen. Fast nu vill han gå ut igen, jag får ta mod till mig.

Tycker för övrigt att jag har satt i mig en bra frukost. Jogurth med musli, knäcke macka med skinka, ett glas jouce och några färska jordgubbar. Dags att cykla till fritids. Slutar halv 5, förhoppningsvis 4 om jag inte tar någon rast.

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack! Jag försökte ta sånna fina kokort som du har, men jag kom på att min kamera inte är den bästa..=)

2009-06-29 @ 11:45:20
URL: http://findran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0