En helg med tävlingar

Ja, denna helgen var det dags för Juniaden. Det har vait massa jobb veckan innan men nu har jag gjort klart allt och konstaterar att jag inte ska ha hand om en tävling till. Annie får ta över! Tre av fyra kusiner har varit med, kul!

Martina var med på Joy. LA:1 dressyr där hon blev tvåa sen hoppade hon LC och blev trea
Rebecka på Tornado hoppade också LC utan plac men knep en fjärde plats i LB, de vann även båda klasserna i den lokala dressyren de ställde upp i.
Frida på Milton kom tvåa efter Becca i LB:0 men utanför placering i LB:1.

Så kan det va..

Jag och Anton däremot har målat taket i storarummet idag. Känns hur bra som hellst. Imorn ska jag föröka hinna med listerna och fönstren för vet ni vad, då kan vi tapetsera på tisdag vilket vore underbart!!! Sen är det verkligen bara hallen kvar och det vore väldigt skönt att få plockat iordning ordentligt till Lindas student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0