Efterlysning

Efterlysning på våran katt Rocky! Han är int tillbaka och nu tycker jag att det har gått för lång tid! 4dygn... Tyvärr är det väl ingen som läser den här bloggen som har sett honom men då jag kommer hem efter jobbet idag ska jag gå en sväng i byn och prata med folk. Någon kasnke har sett honom någon dag. Känner mig väldigt ledsen för hoppet börjar ge sig.. Fast å andra sidan är det ju så med katter att de går sin egen väg, man kan inte styra dem som en hund. Vi skulle satt gps på dem...


Kommentarer
Postat av: Rebecka OdhnerK

jag ska hålla ögonen öppna så mkt jag kan! :'(

2009-06-26 @ 22:54:44
Postat av: Helen

Tack snälla du! Ring om ni får se honom!!

2009-06-26 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0